Saturday, July 24, 2010

Ahnyong :D

Assalammualaikum..ini adalah pos pertama utk blog ini :)
hmm diam tak diam sekarang dah nak masuk 4 minggu aku melangkah ke alam degree, dan assignment pun dah menimbun, lebih2 lagi utk subjek penulisan skrip..kadang-kadang rasa mcm seronok blaja kat sini..kadang-kadang mcm tak, mungkin sebab kampus Shah Alam ni terlampau besar dan paling menyampah sekali, banyak sgt tangga ala-ala Batu Caves. Apa-apapun aku akan cuba sedaya-upaya utk tahan semua benda ni..Hwaiting~^^ Wassalam

No comments:

Post a Comment

My Klef Treble Music Cafe



Super Junior-In My Dream