Tuesday, July 27, 2010

Restoran Kedai Kopi & Touring Kampus Shah Alam


Assalammualaikum^^..hari ni pergi breakfast dekat Kedai Kopi berhampiran MBSA dengan ex-roommates masa kat kampus Lendu, Melaka dulu. Kak Selu & Abby.
Seronok dapat borak-borak sambil makan nasi lemak, lebih-lebih lagi dengan Kak Selu yg dah 2 tahun tak jumpa.

Lepas tu dia bawak kitorang buat kampus tour, hmm banyak jugak sbnrnya tempat dan cerita menarik + seram yg kitorang dgr dari Kak Selu, selaku senior yang pernah belajar kat sini..lebih2 lg alkisah Bukit Tonggek (-_-') memang saspen habis. Jeng Jeng Jeng..Oh! btw, kat sini pun ada tempat utk tengok rusa~
Wassalam.

No comments:

Post a Comment

My Klef Treble Music Cafe



Super Junior-In My Dream